zaterdag 2 januari 2010

Lennard Pan or adorable ElfenSocks!!


Ik heb de meest schattige Peter Pan sloefen op het web gevonden. En omdat mijn twee nichtjes hier zouden komen logeren heb ik deze voor hen gemaakt. Niet wetende wat hun maten waren heb ik Lennards voeten daarvoor gebruikt. Het verontruste Lennard een beetje en verschrikt vroeg hij of ze voor hem bedoeld waren. Het waren volgens hem echte "meisjes" sloefen. Totdat Susanne en Isabel hier kwamen. En de sloefen er ineens toch wel heel erg leuk uit zagen. En toen ik ze 'Peter Pan' sloefen noemde was het ijs gebroken, vlak voordat hij naar bed ging vroeg hij of ik ze toch ook niet voor hem kon maken............. Zie hier het resultaat. Hij heeft volgens mij nog niet eens gezien dat er een duidelijk 'pink' accent in de draad zit en van mij zal hij dat ook niet horen. Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


I made these Peter Pan Socks for my 2 nieces. And altho he thought they were really girly my son lennard loved them so much when they were ready he asked me to make him a pair too. I don't think he's seen that there are pink accents in the wool and I am not the one to tell him either ....................


Wil je ze ook maken?? in een avondje zijn ze af! Wanna make them too? http://josefinayelamanecer.blogspot.com/2009/10/slippers-with-english-traduction-more.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...