vrijdag 26 februari 2010

Goede Doelen/Charity

Ik ben al langer op zoek naar goede doelen waar ik bij terecht zou kunnen om mijn 'zut en zooi' zoals ik het altijd   oneerbiedig noem kwijt te kunnen. Ik maak zoveel en meestal verdwijnt het hier in kasten. Natuurlijk brei en haak ik voor mijn eigen gezin.Geen sokken want die vinden ze toch maar kriebelen.Maar na 8 sjaals, 8 mutsen, 4 poncho's en een onmundige hoeveelheid elfensloefen is deze winter al bijna ten einde. En daarbij maat38ofmaatje68 is een groot verschil. Babyspul breien is zoooo leuk. Ik was al begonnen aan wat truitjes voor 'NieuweWeg' in Mechelen. Daar hebben ze een ruilhoekje voor kinderkleding.van 0 tot 3 jaar. Ook de St VincentiusVereniging in Mechelen mag binnenkort iets verwachten voor hun kledingwinkel. Al met al al druk genoeg zou je zeggen tot ik deze blog tegen kwam ..............


Sabine &(e)Co. Sabine heeft het idee opgevat om een pakket samen te stellen voor Moeders voor MoedersVZW. Een fantastisch plan waaraan ik graag ook mee werk. Natuurlijk zouden het zo leuk zijn om nog veel meer mensen hierbij te kunnen betrekken. Dus als je dit leest en je zou ook meedoen laat het dan weten. Natuurlijk kan dat ook rechtstreeks bij Sabine.......................... En het hoeven geen grootse en ingewikkelde dingen te zijn. Ieder stuk is welkom.







This is an initiative to help out some reginal Belgian Charity Institutions with our craft abilities. Because its not a big deal for us to create something but it is for somebody who is depending on it!! If you would like to help out too just give me a call.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...