vrijdag 19 maart 2010

Nog wat knuffels/some Fluffies

Ik heb ze al een tijdje af en ben eigenlijk een beetje te lui om te fotograferen. Eigenlijk zou de hubby zich daar eens op moeten storten want die kan dat vele malen beter dan ik ooit zal kunnen ....................... hint*

They were already on my couch for some time. Point is that I don't like to take the pictures. I wished my hubby would do that for me because he is much better in that .................... hint*

Hier is dan de 'wannabeslak' Here she is tha 'Wannabe Snail'





En de slang. The Snake.





1 opmerking:

  1. aahhh...
    wat een schattige knuffels zijn dat!!
    ik ben er zelf alleen nog niet zo goed in...
    ik ben nu bezig met de slang.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...