woensdag 23 juni 2010

18!!!


Volgende week wordt onze oudste 18 jaar en eigenlijk wil ze er helemaal niks aan doen. zolang ze maar haar rijbewijs kan gaan halen vind ze alles best. Geen fuiven met die enge jongens uit haar lagere school. "
Nee echt mama ik wil niks!".
Maar niks is ook maar gewoon niks en dus ben ik toch maar in gang geschoten ................

Allereerst maak ik een eigen vlaggetjeslijn. En eigenlijk wil ik 18 kaartjes maken met 18 kleinigheidjes. Danwel leuke hebbedingetjes. Ik heb bij Vermiljoen al flockfolie besteld en kan niet wachten tot de postbode het me brengt! Om de dag te beginnen krijgt ze al een champagne ontbijt!

Ik heb nog zoveel te doen!!!

Next week our oldest daughter will turn 18. And despite the fact she doesn't want to have a party at all we want to make this a special day. I will make my own guirlandes and at het champagne breakfast she will get her own bottle of bubbles. I ordered some flockfoil at Vermiljoen and I am desperatly waiting for it. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...