maandag 22 november 2010

Van een broek ............

............. die ik maakte in minder dan 2.5 uur. Vorige week zondag hadden we een eetfestijn van Piene haar vriendje en we zouden om 15.00 vertrekken richting Limburg. plots bedacht ik me dat ik de na 2 weken aan één stuk gedragen zwarte broek compleet beu was. Ik waste 'm telkens 's avonds om 'm dan de volgende ochtend weer keurig aan te trekken. sommige mensen zullen wel denken, loopt dat mens nu nog met dezelfde broek? Heeft ze geen andere? En inderdaad ik had geen andere. Maar die zondag schoot ik plots in gang en naaide in nog geen 2.5 uur een nieuwe broek. Met nen rekker, dat wel, Maar dat is altijd handig op zo'n vreetfeestje zoals iemand opmerkte. Ik naaide er nog wel (steek)zakjes in omdat ik een broek zonder zakken zo onhandig vind. Niet echt m'n mooiste exemplaar maar functioneel dat wel ................. En eigenlijk kwam ik er achter dat ik dat veel vaker moet doen. Naaien, want ik ben het gelukkig nog niet verleerd. Nu alleen nog tijd vinden want met alle zieken rondom mij op het moment kom ik dat chronisch tekort.


Waar die strepen nu weer vandaan komen is mij een raadsel .................

3 opmerkingen:

  1. Leuk hé, naaien! Als de plaid af is begin ik er ook weer aan. Ik heb net een nieuwe, fatsoenlijke naaimachine besteld. Online, dus da 's altijd spannend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, ik kan dat ook zo in mijn hoofd krijgen om op het laatste moment nog snel iets te maken :-) Ben ik toch niet alleen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen stress om de banen...Dat is slechts lichtval van de flitser of zo. groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...