woensdag 15 december 2010

November en December 12M12P

Het was afgelopen maand veel te druk. Te veel projecten en dan ook nog een hubs die veel moest werken. De kinderen die van alles en nog wat voor hadden. De gezondheid van mijn vader die te wensen over liet. Kortom ik kwam niet meer aan mijn 12maanden12projecten toe. Maar ik heb gelukkig de oplossing. Want ik heb de klus toch geklaard. zowel voor de maand November (het thema 'boeken') als wel voor de maand December die het thema 'winter' draagt. Alleen kan ik het nog niet laten zien :) Want ik heb het namelijk gecombineerd met mijn Secret Santa. en vermits ik deze nog niet verstuurd heb en de ontvanger dus nog steeds van niets weet kan ik het dus nog niet laten zien ...............................

Hierbij wel al wat kerst versierselen. Ik heb het thema hier in huis op z'n Zweeds gedaan dit jaar. Dus veel rood en wit. Nu vind ik dat ook erg mooi maar het is voornamelijk omdat ik een paar jaar geleden een zelfmaakpakket in Zweden kocht voor een Kerstkleed. De rest van het huis wordt hier dus op aangepast.






En nu weer vlug terug naar mijn poncho/vest/whatever want dat moet as zaterdag ook nog klaar zijn voor de kerstmarkt ........................................ Volgende week laat ik een foto zien :) En ook het patroontje want het is geinig voor weinig.



1 opmerking:

  1. Your red themed decorations are very pretty and we can't wait to see what you have been working on soon.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...