vrijdag 20 mei 2011

BirdieBag

De give away is beƫindigd en ik kan niet anders zeggen dan dat ik overweldigd ben. Zoveel lieve reacties en zoveel deelnemers dat had ik niet kunnen dromen. Sommigen waren zelfs een dagje te laat.................. Jammer maar wie weet ding je de volgende keer mee :)
Iedereen nogmaals bedankt voor alles!


We gooiden alle lootjes in de BirdieBag ........



En Olav trok een winnaar ..................................... 


Janusje van harte gefeliciteerd!! 
Mail je me je adres even kan krijg jij de enige echte BirdieBag.




Er werd gevraagd om het patroon van het vogeltje. En daarvoor moest ik eigenlijk nog diep zoeken. Want zoiets 'groeit' onder mijn handen'. Hier vind je de tekening die ik maakte als basis ervoor.



Ik maakte 4 verschillende sjablonen, eentje voor het vogeltje, eentje voor de takjes (welke ik nog aanpaste aan de bestaande stof) eentje voor het snaveltje en de laatste voor de pootjes (omdat ik niet zo'n vaste hand heb en ik dus geen 2 streepjes uit de losse pols durfde te schilderen :)

En mijn volgers teller blijft maar groeien. Ik zal snel weer eens een give-away verzinnen.

Fijn weekend allemaal!

4 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd janusje! en dank voor t vogeltje patroon, ik voel hier een stempel ontstaan..

    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geluk heb ik toch maar weer! Wauw, zo'n mooie tas. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Postje gemist , heerlijk zoveel lieve en leuke reactie en wat een volgers en gelijk hebben!
    Gefeliciteerd aan de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...