donderdag 16 juni 2011

Blessings


Een paar dagen geleden zag ik dit filmpje.
 En iedere keer weer als ik er naar kijk voel ik de energie door mijn lijf. 
Zo een boost dat je kunt krijgen van 29 bijna eenvoudige ideeën
 die je helpen om weer gefocussed te raken.

 Maar er is nog iets dat me  op het moment heel erg raakt 
en dat zijn jullie reacties en krabbels die jullie hier telkens achter laten. 
Want alhoewel ik altijd probeer om de humor van dingen in te zien 
het is op het moment niet altijd even 
gemakkelijk om de dagen door te komen. 
Jullie maken een verschil. 


En nu ga ik een kop koffie pakken en weg van mijn pc  
om mijn creatieve ik weer eens de kans te geven .........................

5 opmerkingen:

  1. Geweldig filmpje !!!! Kan me voorstellen dat je daar een boost van krijgt ....

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig filmke, ik heb altijd en overal een klein notaboekje bij, als ik een ingeving heb schrijf of schtets ik dat in mijn boekje...en tot nu levert dat iets te veel op want ik krijg het niet allemaal uitgevoerd ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het filmpje gisteren op FB en ik moet je gelijk geven .... het geeft je een instant kick om er in te vliegen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...