dinsdag 26 juli 2011

KringLoopSchatten

Gistermorgen zat het allemaal ff niet zo mee.
En om me te troosten vroeg BB: Wat zou je graag doen ............ ik wilde naar de kringloop. Nu moet je weten dat hij zich daar nooit op z'n gemak voelt. Hij banjert wat achter me aan met een gezicht van "wat kun je hier nu nog vandaan helen wat nog een beetje toonbaar is".

Maar ik zag het meteen .................... een prachtige bak met knopen :)



Biaisband, een patroon ....................


en omdat ik al een tijdje zocht naar kant deze rok ................



En toen lachte dit stel me toe. BB kreeg rode wangen van de plaatsvervangende schaamte:
"Toch niet DIE!!!!".
Ik kon er niet bij en toen ik 'm vroeg te zien wat ze kosten pakte hij er eentje en zei: €10 maar hij loog ik zag het zo................ €1 waren ze .................

Samen met het bloemen'schilderij' maakte ik er 's avonds een collage van in onze donkere gang (vandaar die uberslechte kwaliteit foto maar de dochter heeft de goede camera mee dus het was wat behelpen met den Panasonic)
Ik plakte er wat bewaarde Flow kaarten bij, wat handgemaakt spulletjes, met zelfgemaakt washi-tape want ik heb die nog steeds niet besteld en ik wilde dat ze NU hingen ...........



En dan nog even om mijzelf te herinneren:
Do not dwell in the past,
do not dream of the future
concentrate the mind on the present moment.
The Buddha







PS dank voor al die lieve woorden :)

10 opmerkingen:

  1. Wat een geluk om zoveel moois te vinden! Ik snap het nog steeds niet want waar ik woon ligt nooit iets wat de moeite waard is. Het biasband en de knopen...misschien wip ik vanmiddag ook wel even bij de kringloop naar binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ester, die foto van de jongen en het meisje met de paraplu hangen ook in het huisje in de Ardennen waar we soms met vakantie gaan. Leuk hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mechelen? Ik twijfelde over de prenten, maar liet ze hangen. En in de knopenbak heb ik ook goed gegrabbeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Ann idd en dan heb ik een prachtig Maria beeld nog laten staan :) Was voor het eerst naar de nieuwe lokatie gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Joppe ernaast hangt jouw vogeltje te pronken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat ook zo fijn struinen door de Kringloopwinkel. Vandaag was ik er nog, maar ik kwam niet met zo'n mooie vondsten terug. Wel met 3 boeken voor de vakantie. Groeten, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn wel echt supervondsten zeg, wauw! Hoop dat je je beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh! jaloers!!! hier in Hasselt nog geen succes gehad in de kringloopwinkel :o( ... geen knopen, geen biais, geen patronen :o( ... maar ik kijk uit naar de rommelmarkt binnenkort voor onze deur en dan ... ik voel het gewoon ... dan ga ik mijn slag slaan!!! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lang leve de kringloopwinkel! Wat een vondsten deed je daar!
    @Saskia: er lag net zo 'n schilderijtje in die van Hasselt vorige week.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...