dinsdag 30 augustus 2011

Zotte doos

Da's wat BB zei gisterenavond toen ik van de buurkinderen een doos met twee zakken kreeg. Twee zakken gevuld met vierkantjes. Met op de ene stapel een briefje, 40 stuks 40x40 en op de andere stond 60 stuks 60x60. Je begrijpt het al ik heb mij laten strikken. Maar voor het goede doel natuurlijk. Want op 11 september 2011 as is er van de Spaanse Honden In Nood (Shin-ACE) een fantastische dag geplanned. Een ontmoeting met niet alleen een heleboel hondenvriendjes maar vooral ook een ontmoeting tussen al die fantastische medewerkers zowel in Vlaanderen als uit Spanje. Er komt een hele delegatie over gevlogen uit Malaga om samen met ons een prachtige dag te hebben. Zij hebben al onze hondjes gered uit die erbarmelijke omstandigheden en wij hebben hun werk door gegeven door al de viervoeters een fijn thuis te geven. Om al de hondjes die op die dag zullen verschijnen te voorzien van een bandana is mijn huishouden weer voor even een bende, ligt het overal vol met draadjes en wordt mijn stapeltje 'afgewerkt' gelukkig steeds groter ...................... 26 af nog 74 to go!!!


Vind je het leuk het werk van Shin ACE in Belgiƫ te volgen? Dan is hier de link naar hun blog >>>>>>>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...