maandag 16 januari 2012

Het vervolg ..................

Ik heb dus 7 (inmiddels 8 want ik vond er nog eentje ergens verloren in een kast, met doekje en vol stof 0-o) swifferstangetjes. En eigenlijk was ik van plan om gewone stofdoeken te gaan gebruiken. To tik deze link kreeg van haar ............................

Ik besloot dus hetzelfde te maken. Maar wel van mijn nieuwe stofdoeken. en dus fabriceerde ik deze morgen twee van die hoesjes .........................



En aan de hoeveelheid stof te zien werkt het ...............................

Fijne week allemaal!!

En o ja ik heb de winnaars getrokken voor de give-away .................. kijken jullie even hier


5 opmerkingen:

  1. blij dat ik kon helpen ;-) Ik heb hier nog een giga doos swiffers liggen van een testpakket. Als ze op zijn, ga ik er zelf ook maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey,
    uit welke stof heb je dat gemaakt? Want ik veronderstel dat badstof daar totaal geen goed idee voor zijn ... (uitrafelen enz). Of verknip jij zo'n microvezeldoekjes? Ik vind het wel een super idee! (veel beter voor het milieu en de portemonee :-) en daar ben ik voorstander van)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW!! Ik had de trekking van je give away helemaal gemist! Maar ik ben blij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door het lezen van je berichtjes ben ik zelf ook eens met een kastje begonnen ...

    Mijn drie boekenrekken worden deze maand onder handen genomen. Alle planken staan vol, allemaal in dubbele rij. En dan zwijg ik nog van de voorraad boeken van de kinderen en de verborgen stapels naast mijn bed.

    Heb jij dat ook? Te veel boeken?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...