zaterdag 18 februari 2012

Secret Valentine

Een geheime aanbidder hoef ik niet echt meer te verwachten
 En de hoop op een feestelijke Valentijn heb ik langgeleden in de kast gehangen ................ 
BB en ik zijn allebei niet zo van die soort dingen en dus was
 het alleen voor Het stiksel dat ik samen met Juf Pietje aan de slag ging. 
Na een maandje samen denk ik dat ik haar beter en beter
 leer kennen en nu de eerste angst voor gebruik 
er een beetje af is wordt het steeds leuker .....

Voor Sigrid maakte ik eentje zoals deze .....................



En de nieuwe 'blogheader' kreeg ook een bestemming.

Niks zo lekker en cozy dan van die kleine kussentjes
 die je overal kan steken als je lui in je zetel ligt


1 opmerking:

  1. Ik had dit berichtje even gemist, maar wat een heerlijke kussentjes zijn het geworden. Zo mooi zoals jij met stof schildert!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...