donderdag 9 februari 2012

tarwekussentje

tis koud, bar koud ..........
En dan heb je 's avonds behoefte aan wat warmte ...............

maar eerst moesten we op zoek naar wat tarwe ............... 
bij de agrarische Aveve in Wakkerzeel vonden we het ...........
De mevrouw was enigzins verbaasd...............
"Wat gaat u daar nu mee doen??"
Tarwekussentjes maken!!


Het materiaal ............

      

Het werk .................


 Het resultaat ................


Heerlijke warme voetjes!!!
ps het is een met tarwe gevuld zakje met een apart hoesje
van de toffe door Lennard zelfgekozen geruite stof.

3 opmerkingen:

  1. Lekker warme voetjes? Ik zie ze wel meer voorbij komen en denk dat ik zelf ook eens aan de slag ga. Moet het persé tarwe zijn of kan rijst ook?

    Btw, ik vind je header zo mooi! wat is het eigenlijk, een kussentje of zo iets? Prachtig en lief!

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel wat lief,ik heb het speciaal voor de blog genaaid en denk erover om het op een kussen te verwerken, tis nu nog een 'gewoon' vierkantlapje ..... Volgens mij kun je het ook met rijst vullen. Alleen die moet je van die langkorrelige gebruiken en geen snelkookrijst.
      Groetjes,
      Ester

      Verwijderen
  2. ik heb mijn tarwe, nu nog in actie schieten! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...