maandag 2 april 2012

aftellen en optellen

het aftellen is begonnen
de 'actie' dagen zonder vlees loopt bijna op z'n einde

en ik? ik twijfel eigenlijk een beetje wat te doen ..........
want ik kan heel goed zonder vlees blijkt
ik ga veel bewuster om met eten en kijk naar heel andere dingen in de winkels

ik ben begonnen door de vastenactie maar ook omdat Ollie al langer aan het klagen was over vlees
dat hij het vies vond en vond stinken als ik het klaarmaakte


inmiddels ben ik een stuk wijzer geworden op het web om lekkere
recepten te vinden. maar eigenlijk kook ik niet veel anders dan vroeger
met dat verschil dat ik nu vaak twee pannetjes saus maak,
één met vlees en
één met vleesvervanger.

zo eten we toch allemaal spaghetti en (kip) curry.
ik gebruik nu wel volkoren producten, iets wat ik vroeger nooit deed maar wat ik nu toch belangrijker vind
en waarop door de 'vleeseters' natuurlijk commentaar kwam ...........