zaterdag 5 mei 2012

Van regen .............

en zonneschijn.
het is vandaag zo druilerig!


de jongens zijn zojuist vertrokken voor een dagje
op stap met de KLJ.
vandaar dat ik op een zaterdagmorgen 
al om 8:24 achter computer zit.

de afgelopen week voelde ik mij als een egeltje
dat uit haar winterslaap ontwaakte 
en dat maar niet wakker wilde worden.
  duf, suf en inspiratieloos 


zou een egeltje zich ook zo voelen als 'ie' zn 
oogjes weer voor het eerst open doet in het voorjaar?
 (deze week kreeg ik een sms van Pmuis, 
ze had iets voor me gemaakt tijdens de lessen Milieu
Zo'n schattig egeltje gemaakt van oude lege binnenbanden .......)

maar

omdat ik graag een beetje zonneschijn breng heb ik eeeeeeindelijk
de winnaar voor de give away getrokken

nou ja, niet ikzelf maar met een beetje hulp





HOERRRAAAAAAA VOOR HOEPZIKA!
als je me je adres mailt komt ie snel naar je toe ...............


iedereen bedankt voor de deelname
en nu maar op naar de volgende give away ...................

druilerige groetjes en toch nog een fijn weekend,
Ester


4 opmerkingen:

  1. Het is ook wel bar met die druilerigheid hoor.... Ik wens je een fijne zaterdag met wie weet toch nog wat zon!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan Hoepzika, en voor de niet winnaars...ik heb ook een give away op m'n blogje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. who, je zult het maar winnen! :( had ik graag gewonnen zeg!

    Gezellige tuin heb je zeg!!!

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...