vrijdag 29 maart 2013

een saaie woensdag namiddag

'ik verveel mij en jij moet iets verzinnen'

het was weer eens van dat. terwijl veel vriendjes er niet waren
z'n broer achter de pc zat ....
verzon ik iets ...

naar de kringwinkel van Duffel.
LennyB was er nog niet geweest
eigenlijk wilde hij gaan zien of er een tafelvoetbalspel zou staan
of misschien wel wat strips .....

jammer genoeg was er niets van dat al
eventjes was hij teleurgesteld
maar al snel vond hij een kleine basket
 voor in zijn kamer aan de muur
en een stuiterballeke 
(voor de prijs van 0.10€ konden we dat niet laten liggen)

Foto: Kringwinkelbuit

en ik?
ik vond wat schalen,
een glazen bord en een 
super theepot .....
ik heb iets met theepotten, weet ook niet waarom,
ik drink eigenlijk nooit thee ....

wat ik dan wel drink?
deze week proefde ik GingerLove 
Instant happiness
je moet wel van gember houden natuurlijk


Postbode Siemen wij vervelen ons en jij moet wat verzinnen ......
waarom gaan jullie niet naar Meet en Greet?

Groetjes,
Ester


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...