zondag 24 maart 2013

kerstmis 2013

tis officieel nu
kerstmis is verplaatst naar Maart


 deze morgen werd ik wakker en terwijl we nu eigenlijk moeten
kunnen genieten van tsjilpende vogeltjes die ons de Lente brengen
was het van groter belang dat ik het vogelhuisje bijvulde
want ocharme die beestjes kunnen niet eens bij de grond ....

gisterenavond probeerde ik bij kaarslicht
m'n slinger af te werken ....
we hadden de lichtjes uit 
vanwege Earth Hour van het WNF
dat was niet zo succesvol 
en vandaag maakte ik 'm dan echt af



morgen zetten we de kerstboom op
en dinsdag begin ik met het kerstmenu .......


fijne week....
Ester

4 opmerkingen:

  1. Ik heb een positief puntje ontdekt!
    De paas eitjes smelten nu niet....
    stel je toch voor dat het 20 graden zou zijn.

    Leuk zo'n slingertje, in ieder geval een beetje
    kleur in huis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, ik heb echt zin in een paastak in de kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Witte pasen... heeft ook wel wat. Maar wel zielig voor de paashaas!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...