zaterdag 6 april 2013

aangebrand en nog niet gaar

ik ben dus een ongelofelijke oen
gisteren aten we rijst
en dan maak ik altijd wat extra

want daarna eten we verse rijstepap
beetje melk bij de gekookte rijst, wat vanillesuiker 
en dan langzaam (!) laten koken

ik zei langzaam! en veel roeren ook
maar dat vergat ik ff
en de rijstepap brandde aan 
en was niet te eten .....

deze morgen zette ik de pan op met wat wasmiddel
want het zwart kwam er niet zomaar af ...
en toen ging ik ff achter de pc ....
ff hoor het was echt ff (!)
plots rook ik een vieze lucht  ....


 en met een open keuken heb je het dan voor. 
hele kamer blauw van de rook ....
water met wasmiddel was drooggekookt ...
pan helemàààààl zwart ....

nu staat de pan weer op het vuur.
met 3 liter water met wasmiddel ...

hopelijk wordt ie nog schoon .....

en tegen de brandlucht brand ik nu kaarsjes en wierrook :)
wel gezellig natuurlijk, dat dan weer wel.

fijne vakantie nog .....

2 opmerkingen:

  1. Je hebt van die staalsponsjes met zeep vaak bij de supermarkt of de action, die krijgen bijna alles schoon.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...