donderdag 9 mei 2013

opofferen

er zijn van die dingen die ik niet kan laten 
om even te zeggen :)

één ervan is dat ik de zee mis .....
vroeger ........

vandaag stond er eigenlijk iets 
heel anders op de planning:
 de Beurs van Brussel
om eens hééél erg educatief te zijn
en de DaVinci tentoonstelling gaan bezoeken

 
maar bij het zien van die heerlijke zon deze morgen
was het change of plans
en we besloten naar de zee te trekken

niet naar de Vlaamsche Kust
want ik krijg het van al dat beton daar
 


we trokken naar het mooie Walcheren .....
samen met héééél vééééél anderen

maar het was heerlijk
de zon
de zee
de kinderen

we hebben een fantastische dag gehad!
 

al zei LennyB op de terugweg in de auto
'eigenlijk wilde ik dus wel naar die
tentoonstelling hè en ik heb 
me dus opgeofferd voor jullie .......'
 

datzelfde ventje heeft dus 2.5 uur met blote voeten door de
branding gelopen, op palen gestaan, naar schepen gekeken
en schelpen gezocht .......
 

en ook nog eens een pakje frietjes gegeten .......

 
een ware opoffering dat moge duidelijk zijn
 
en morgen hoeven we niet naar school 
en kunnen we nog eens lekker uitslapen .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...