donderdag 29 augustus 2013

tis geel en het .....

het is geel en het
schiet niet op ...

als ik iets in het wilde weg haak
dan is er geen probleem

dan ga ik gewoon en dan doe ik wat
ik denk dat ik moet doen :)


 als ik een opdracht krijg dan wordt 
het ingewikkeld want dan krijg
 ik van die aanwijzingen waar ik 
me aan moet houden, 


het moet zus zijn,
of juist zo

en erger nog
het moet ook nog passen 

en dus begin ik,
haal ik weer uit,
en modder voort

ik weet niet wat het is de laatste tijd
maar het haken lukt gewoon ff niet

zal wel weer over gaan zeker
voor iedereen die het nog niet zag
het wordt een muts

uiteindelijk ........

1 opmerking:

  1. ik KAN gewoon niet iets maken op vraag. Bij mij vragen mensen soms om juwelen te maken, maar ik blokkeer dan. ik probeer dat dan ook zo weinig mogelijk te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...