zaterdag 21 september 2013

tapestry crochet bag #4

soms heb je het gevoel dat je
 op een vliegend tapijtje zit
dat alles lekker gaat en 
iedereen voelt zich 'zen'
deze week was er zo eentje,

KB zat te genieten van de Turkse zon,
Pienemuis van de zon van een bank :)
de jongens maakten zonder morren
hun huiswerk en hielpen lekker mee in huis

ik ging met de meiden van ALiS
aan het werk bij de drukker 
want de agenda's moeten worden gelegd, 
gaatjes geslagen en dan worden geringd .....

de zwart-wit agenda is prachtig
zo sober,
zulke mooie foto's
en een heerlijke soft-kaft!

ALiS-zakagenda 2014

en 's avonds?
dan haakte ik stug verder 
aan mijne nieuwe bag
#4 alweer nu met 5 kleurtjes



en het ging me gemakkelijk af moet ik zeggen
vroeger maakte ik voor de meiden 
van die truien met ingebreide motieven
dit is niet veel anders .....

ik ga snel verder haken zodat deze ook af is want
ik heb nog zoveel plannen .........

en jullie?
welke plannen hebben jullie?

fijn weekend!
Ester






6 opmerkingen:

  1. Mooie agenda! En je tas ziet er veelbelovend uit, ben benieuwd naar het eindresultaat. Gezien jouw tempo en verslaving... morgen? Hihihi! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. c-bij mij wordt het foto's maken ! van lekkers, van oorbellen, van de bloemen in mijn tuin en misschien van het park...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ontzettend mooi

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat ziet er geod uit die agenda...evenals de tas die lijkt me ook heeeeel erg mooi!


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai Ester, dat ziet er weer zo mooi uit ! En jij hebt duidelijk weer het haakvirus te pakken: zo'n tempo in tassen haken zeg !
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er super uit die tas! En wat een tempo idd.
    Hoe doe je dat?

    Fijn weekend verder,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...