dinsdag 10 december 2013

fijn

en plots zag ik dat ik al
bijna een maand geen postje had geschreven ....
meestal probeer ik het toch aardig bij te houden
maar nu dus ff niet ...


 natuurlijk had ik een prima excuus
want voor ALiS moest er veel worden gemaakt
we staan deze maand immers op een aantal kerstmarkten
en dan moet er worden verkocht ...


en gelukkig deden we dat ....
Tante maakte prachtige vogelsnoeptaarten


weer anderen kochten creatief in
en zo werd het eerste weekeinde
een daverend succes ...


ook mijn mutsjes hadden flink wat
aftrek en wegens uitverkocht maak 
ik er nu nog een paar want a.s. zaterdag 
staan we in Zaventem op de kerstmarkt ...


Ik maakte deze met behulp van plaatjes
op Printerest maar 'Repeat Crafter Me' 
schreef er een heleboel uit ...

Oei en dan is het ook al snel Kerstmis
en het zou natuurlijk leuk zijn als er
nog wat kadootjes onder de boom zouden liggen ......

dat wordt nog even buffelen dus deze weken ....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...