vrijdag 14 februari 2014

haken en bloggen

momenteel ligt hier het haakverkeer wat op zn gat
het is soms zo druk met alle kinderen
deze week was er weer veel verdriet bij één van de dochters
en dan wilde ik dat ze nog klein was
en dat 'kusje erop' nog afdoende was

met al dat verdriet en gestress ben ik in nood
van kleur en vrolijkheid en ging op zoek .....

en dit is wat ik vond:
allemaal leuke patroontjes die 
nog leuker worden omdat ze gratis zijn ......


wat dacht je van deze poezenbeesten
van Stip en Haak 
ze heeft er nog veel meer hoor kijk er maar eens ....

of leuke mandjes van Echtstudio
want mandjes daar hebben we altijd een tekort aan toch?!
ze verkopen ook meteen de materialen dus
da's twee vliegen in één klap .....


leuke randjes om je theedoek
die toch zo schattig ......
je vind dit patroon bij Haken bij Saar en Mien


 ik ben gek van doilies (kleine ronde onderleggertjes die
je kunt gebruiken voor van alles en nog wat
deze is daar een leuke
felgekleurde versie van .......

Crochet Doily Tutorial

leuk voor op een saai kussen
of met meerdere op een rij op een tafelkleed
dit patroon komt van de
 Engelse blog The green dargonfly

als afsluiter deze
 omdat we hier thuis zooo trots zijn
op wat  TeamNL in Sochi presteert
super leuk toch ......



HIER vind je het breipatroon .....

ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan
ik alleszins wel maar er liggen hier nog wat projectjes klaar

daarover volgende keer meer .......

fijn weekend 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...