zondag 23 maart 2014

nieuw woord

upcycling is mijn nieuwe woord ....
niet echts iets nieuws onder de zon 
maar wel voor mij ...
het betekent zoveel als het gebruikmaken
van oude materialen en daar weer 
iets leuks en nieuws van maken
ofwel afval wordt design

Upcycling, afval wordt design


en ik doe niets liever ......
ik bewaar oude gordijnen,
overhemden, knopen, garen
 en weet ik wat nog niet meer

en samen met nieuwe materialen
maak ik weer iets nieuws ....

zo maakte ik deze mini boekcovers voor AliS ....


in het kader van ons nieuwe project 
Vergeet-Mij-Nietjes
waarin we aandacht vragen voor
het nemen van een asieldier 


ipv te kiezen voor een dier van 
een vooraanstaande fokker of 
erger nog een broodfokker .....
het zijn vaak schatten van dieren
die allemaal een fijne thuis verdienen
wij kunnen er over meepraten ........



1 opmerking:

  1. Het klinkt in elk geval leuker dan recycleren :-) Ja, mijn volgende hond wordt zeker een diertje uit het asiel, zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...