maandag 17 maart 2014

weer iets leuks

deze week vond ik iets nieuws
een soort van online bibliotheek
Issuu heet het
(het bestaat al lang hoor
maar ik had het nooit gezien)
 je kunt er je virtuele boekenplanken vullen


bij het aanmaken van je account kies je of je een 
Lezer of een Publisher wil zijn
(dat kun je later altijd nog veranderen hoor ...)
en dan is het hek van de dam .......


zoeken, lezen, inspireren
en alles lekker opslaan
 in Issuu is downloaden op je pc niet de bedoeling



 als je 'crochet' intikt
is het hek van de dam .......

en met de gratis app is het op je
Android, Foon of tablet
nog gemakkelijker te lezen

wel even proberen om je virtuele
'planken' wat netter te houden dan die hier thuis .........

dit zijn mijn planken ......

fijne week,
Ester

6 opmerkingen:

  1. Dank je voor je tip ...mijn planken zien er ook zo uit hoor ....:-)

    Als eerste ga ik natuurlijk crochte intikken

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oepsssssssssssss wat prachtig.....je blijft kijken en lezen
      prachtig

      Liefs
      Marjo

      Verwijderen
    2. Ik blijf maar kijken en kijken ....en nee nu echt gaan slapen :-)

      Liefs
      Marjo

      Verwijderen
  2. En dan krijg je nog regelmatig een mailtje dat er weer nieuwe tijdschriften zijn toegevoegd....
    Ooooh en mijn tijd is toch al zo 'kostbaar'
    Dus tja het heeft voor en nadelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...