woensdag 9 april 2014

een kek dingske

na de eerste tas moesten
er wat veranderingen worden aangebracht


1. het moest steviger .....
eerst naaide ik de lapjes aan elkaar
en bij het doorstikken 
gebruikte ik fiberfill aan de achterkant ...
dat maakt de boel een stuk beter .....


deze keer gebruikte ik ook stukjes plastic die ik 
dmv plastic-fusion had gemaakt
(daarover snel meer ....)


voor de binnenkant gebruikte ik 
een stevige gordijnstof van de Ikea
(ooit kocht ik in de koopjeshoek 
een zak met allemaal restjes stof)


natuurlijk was ik niet voorzien
 op mijn nieuwe tassentic .....
en nu moet ik dus snel nog allerlei benodigdheden
aanschaffen om deze af te werken tot een
kek-heuptasje .....



ben zelf wel tevreden :)
Ester

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...