zondag 13 juli 2014

Intussen

 lees ik: niet veel meer dan het rijmenammer suffertje.
ofwel ik kan geen rust vinden om echt te lezen.
maar ik heb mijn lijstje voor de vakantie al klaar .....
lijstje:
Geachte heer M - Herman Koch
Zusje - Rosamund Lupton
De moed van imperfectie - Brené Brown
Dansen in de hemel - Michael Pilarczyk



haak ik: een sjaal. het is een gemakkelijk patroon 
omdat ik eigenlijk veel te moe ben om te haken maar toch  niet stil kan zitten. 
 ook de oranje tas moet nog een schouderband krijgen en
 verder ben ik laaaaaaang voor de verbouwing begonnen
met een poppies-tas die hoognodig moet worden afgemaakt

zag ik: het werk van de kunstenaresse
 Louise Gardiner voor het eerst ...

 plan ik: onze vakantie aan het einde van de zomer. 
de laatste twee weken van augustus gaan we met de jongens
 naar Noorwegen Zweden en/of Denemarken. 
veel hiken, vissen maar ook hopelijk eens naar Oslo en Kopenhagen ......


droom ik: er stiekem van om me eens in te schrijven 
voor een leuke markt zoals bijvoorbeeld de één vierkante meter markt ......


zing ik luidkeels mee met


probeer ik: wat aan mijne lijn te doen ...
en wonder boven wonder lukt dat met
behulp van een fijne app:

Noom

fijne week .....
meer van dit soort posten vind je
ook hier en hier





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...