dinsdag 30 september 2014

kanelboller of wel de lekkerste kaneelbroodjes ooit ...

in Noorwegen hadden we ze regelmatig
ook in Zweden hebben ze ze ........

en omdat we onze dagen vullen met het verwerken van appels
gooide ik er hier ook een paar door .....

voor het bakken zagen ze er zo uit .....



kaneelbroodjes, kanelboller (op z'n Noors)
 of op zn Amerikaans de enige echte cinnemon rolls
ze hebben er van genoten afgelopen weekend .....
.


en ik?
ik nam een klein stukje  .....
ja, dat diëten hè ...

fijne week!


2 opmerkingen:

  1. Hmmmm, ze zien er overheerlijk uit! Ik zou er niet vanaf kunnen blijven.....Deel je het receptje? Want je doet me watertanden.....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal nog eens zoeken maar het was een combinatie van verschillende recepten als ik mij goed herinner (zoek maar eens op cinnamonrolls dan krijg je veel Amerikaanse recepten)
    xxx Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...