dinsdag 11 november 2014

I know nothing ....

maanden geleden vroeg mijn mama 
of ik eens een paar kussens voor haar wilde maken
en dan gebeurt het
ik sla op slot


ik weet absoluut niet wat ik voor haar
moet maken ....
geen idee
blanco .....

afgelopen weekend zouden ze bij ons op visite komen
na heel veel jaar een hele onderneming
want ze wonen hier 2.5 uur rijden vandaan
en wij halen hen op en brengen ze ook weer thuis



maar ja ....
die kussens hè .....
ik zocht eindeloos op het web naar inspiratie
maar er is weinig te vinden voor
mixed-media-vintage-sewing ......


ik had inmiddels al wel een idee 
wat de achergrond moest worden
en langzaam ontstond toen toch het beeld
en kijk nu eens wat het is geworden ...


over de zijkant ben ik nog niet helemaal tevreden
de stof bleef wat trekken en ook het garen bleef niet zo
mooi zitten als dat ik hoopte ....


maar ze waren er erg blij mee
en eenmaal thuis was het heel mooi op hun bank 
zeiden ze dan toch :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...