vrijdag 8 januari 2010

Ideeën and Ideas!

Heel vaak wordt ik plots wakker met een idee. Nu liep ik al een paar dagen te broeden op iets en ik volede dat ik daar niet mee vooruit kwam. Je kent dat wel een soort van 'draaimolen' gevoel. Telkens op hetzelfde uitkomen maar niet verder geraken. En vannacht gebeurde het me dan toch. Plots schrok ik wakker en wist ik het. Ik wist wat ik wilde maken en ik wist ook hoe ik het zou noemen ......................

Nu alleen nog die verrekte poncho afmaken want alleen dan kan ik verder :) Piene heeft mij gevraagd of ik voor haar een poncho wilde maken. Een zwarte, niet te groot en niet met franjes en met een grote kraag..................... je hoort het al ze weet wat ze wil. Het kost me een dag om het ding fatsoenlijk opgezet te krijgen. Ik weet ook niet waarom het niet goed lukte maar op de één of andere manier lukte het dus niet om een goede evenwichtige 'meerdering' op te zetten. Toen ik uiteindelijk een flinke vloek ertegenaan gooide en besloot dat dit echt de ALLERLAATSTE keer was dat ik het zou proberen lukte het. Maar nu moet ie af want dan kan ik door met m'n volgende project ........ waarvoor ik dus al een naam heb en waarvan ik ook weet hoe ik het ga doen ........
En nee ik ga nog niet vertellen wat het is.

Sometimes I suddenly wake up during the night and have a great idea. I was stumbeling on it already for some days and I got into a loop with it. But last night it happened ............... I woke up very sudden and I knew what I was gonna make, how and how to call it. But first I need to finish Piene's Poncho. She wants a black one not that big nothing patterend and a big collar on it. she knows what she wants. But some how it costed me days to get it on my needles in the right way. And after i sweared and siad this was absolutely the last time I was going to tried it worked out. so all I have to do is finish it and then I can go on with my next project ............................... 
And no I am not gonna tell what it is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...