maandag 4 januari 2010

Trui Olav or Olav's Sweater


Ik had deze wol gekocht in Tulln vlakbij Wenen vorig jaar toen we bij mijn broer en schoonzus nieuwjaar vierden. Toen mijn schoonzus hier op de bank zat ( we vieren oud en nieuw om en om hier dan daar) heb ik de trui weer 'opgepakt' en de mouw gebreid en 'm inelkaar gestoken. Gelukkig past ie nog. Let ook even op het professionele model ........................... eigenlijk vroeg hij of ik een zwart balkje over zijn gezicht wilde plaatsen want hij wil liever anoniem blijven.

I bought the wool for this sweater in Tulln near Vienna in 2008. I started knitting it while we were at my bro's and his wife. After we came home I didn't work on it anymore. But this year my bro and his wife were invited at ours and I took back up that work. it just needed a sleeve to get ready. Olav didn't want to show it until I promised him I would place a little black stripe across his eyes to keep him annonymous.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...