maandag 8 februari 2010

SackBoy!!

Heb ik net m'n wannabe's af krijg ik de vraag of ik een sackboy kan maken. Nou daar moest ik eerst maar eens een 'google' op los laten. Ik had nog nooit van 'sackboy' gehoord laat staan van het bij behorende spel. Maar Little Big Planet blijkt dus een Playstation 3 spel te zijn en 'sackboy' is de hoofdrol speler. Ik kan het dan natuurlijk niet laten om op zoek te gaan naar een patroon en zie wat ik vond! Een pracht exemplaar. Na wat gezoek vond ik alle benodigdheden (niemand 'draagt momenteel deze vreemde soort jute kleur) en zie hier het resultaat.

I just finished my wannabe's when somebody asked me if I could make a 'sackboy'. I was like: a WHUT? I had to 'google' that one and it was easily found. Its a character from a well known Playstation 3 game: Little Big Planet. The pattern wasn't very difficult to find either. To find the supplies was much more difficult because nobody wears this kind of colour atm (nobody wants to look like a 'sackboy' obviously). But the result is nice I think .....................

De link >>>

2 opmerkingen:

  1. Oooh een sackpuppet van Little Big Planet, geweldig! Dat moet ik ook hebben :-) Heb je er een patroontje van?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep onderaan de post staat de link :) in het midden van de pagina staat de link naar de pdf!! Veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...