zaterdag 6 februari 2010

Wannabe Frog/Kikker

Na de 'Wannabe Pig' kreeg ik een hele rij nieuwe op-drachten van de andere kids. Ik wilde nu geen patroon meer gebruiken en dat heb ik voor deze dan ook niet gedaan. Met alsgevolg dat ik wel een aantal keer opnieuw moest beginnen. Het hoofd was te klein, de gezichtsuitdrukking fout en de armen veel te groot. Gelukkig heb ik eerlijke medebewoners en na een aantal aanpassingen ziet de panda er nu toch redelijk goed uit al zeg ik het zelf en ook de kikker valt goed mee.

After the 'Wannabee Pig' my other kids had some new assignments. I didn't use a pattern for this one. Wich resulted in some adjustments in the end.the arms were to big, the head was too small and I wasn't happy with how the face looked at all. But after some revisions it looks rather good.And (altho I am saying it myself) the frog isn't that bad either.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...