maandag 30 augustus 2010

12M12P September

En daar is 'ie' dan. Woensdag is het zover.
1 September 2010

En ik weet wat ik ga maken voor 12maanden12projecten.
Naast onze voordeur hebben we drie kleine raampjes en daarvoor hebben we al een eeuwigheid het zelfde hangen. En omdat ik 'iets' met vilt en borduren wil doen ben ik eens gaan tekenen. Dit zijn nog maar 'ruwe schetsen' het wordt dus een 'raamslinger' met vogeltjes. Ik wil er graag van alles tussen maken en het tekeningetje geeft nog maar een ruw idee van wat het gaat worden. Ik denk dat ik als ik éénmaal bezig de creatieve flow vanzelf komt.

                 

De maand september zal een drukke maand worden want ik heb me geëngageerd voor nog wat andere projecten en gek genoeg passen ze allemaal in de categorie 'Beestenboel' maar daarover later meer ..........................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...