maandag 16 augustus 2010

#12m12p

Deze 'hashtag' (een soort van herkenningsteken) kwam ik tegen op Twitter. En aangezien ik een nieuwsgierig aagje ben wilde ik weten wat er gaande was. Het begon allemaal bij Creadientje en KaatjesKeet. Ze had een blog gelezen waar iemand 52 projecten maakt in 52 weken. Een hardstikke leuk idee natuurlijk maar voor de meesten van ons een beetje te veel naast alle andere werkzaamheden. En dus besloten ze tot een andere verdeling.

12 maanden en 12 projecten

Om het nog een beetje moeilijker te maken besloten ze er een thema aanvast te plakken. Met behulp van http://www.lootjestrekken.nl/ zullen deze thema's randomly gekozen worden. We zullen allemaal aan het begin van de maand een blogje weiden aan wat onze plannen zijn en dan aan het einde van de maand ons resultaat laten zien. Wat je maakt is onbelangrijk, materialen mogen zelf worden gekozen. En met dat in het achterhoofd heb ik eigenlijk het plan om me één keer per maand eens met een andere techniek bezig te houden. Dus ik wil eens iets met papier gaan doen, of schilderen of wat dan ook.

Hier vind je meer .......................

This 'hashtag' (a kind of recognition stabbing) I came to on Twitter. And since I am curious I wanted to know what was going on. It all began at Creadientje and KaatjesKeet. She had read a blog where someone makes 52 projects in 52 weeksA nice idea but of course most of us a bit too much to any other work. And so they decided to do the same but slightly different.
12 months and 12 projects
To make it a bit more difficult, they are going to use themes. These themes will be randomly selected at http://www.lootjestrekken.nl/We will all make a blogpost about it at the beginning of the month on what our plans are and then at the end of the month we will show our results. What you make is not important, materials may be decided by yourself. And with that in mind, I actually plan to me once a month even with a different technique to deal. So I want something to do with paper or paint or whatever.

follow the link to see ..........................

3 opmerkingen:

  1. Hai hai, leuk dat je ook meedoet, heb je blog al toegevoegd, ik ben benieuwd wat er allemaal uit dit project gaat komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ester,

    Wat een leuke weblog heb je! Ik ga eens even rondneuzen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...