woensdag 29 september 2010


Ik ben getikt, nou is dat niks nieuws want mijn turnleraar zei dat al eeuwen terug:
"Meester ben ik getikt?"
"Ja, je bent knotsknetter!"

In dit geval ben ik getikt door Lila en ook wel een beetje trots want dit is de eerste keer dat ik zoiets oploop :)

Daar gaan we dan:

4 dingen die ik altijd in mijn tas heb:
- Mijn portemonaie, meestal leeg want als er geld in zit dan is er altijd wel iemand aan de deur met plotselinge wafelverkoop of hebben de kids geld nodig voor school, schoenen en andere nuttige dingen
- Mijn GSM (en daarom hoor ik 'm nooit als ik berichten of oproepen krijg)
- De abbo kaarten voor de Zoo (we gaan graag naar Planckendael)
- Het dierenpaspoort van onze hond Bruno 


4 dingen in mijn bureaula
- ik heb geen lades :)
- alle rommel ligt dus op het bureau
- van fotopapier tot batterijen die moeten worden opgeladen rommel alom.

4 favoriete dingen in mijn slaapkamer
- mijn boeken, ik probeer iedere avond te lezen maar meestal plof ik gelijk in slaap
- mijn daglicht-lamp-wekker, ik ben een enorm avond mens en opstaan was altijd een ramp maar sinds ik deze wekker heb wordt ik heel prettig wakker en kan zonder meer opstaan.
- mijn boven-mijn-bed-lamp vind ik nog steeds mooi
- mijn hubs, omdat ik 'm na 26 jaar samen nog steeds graag zie!

4 dingen die ik altijd nog eens zou willen doen:
- Dat is vooral reizen, over de hele wereld, Canada, de States maar ook Nieuw-Zealand en Australiƫ lijken me fantastisch.
- leren patronen te maken voor brei- en haakpatronen, misschien is dat minder moeilijk dan ik denk.
- op onze eettafel een grote puzzel leggen van meer dan 5000 stukjes en die dan samen maken.
- onze woonkamer opknappen en misschien zelfs een keuken aanbouwen.

4 dingen die jullie nog niet van mij weten
- Mijn broer woont in Oostenrijk in de buurt van Wenen en ieder jaar vieren wij samen Oud en Nieuw, de ene keer bij hen de andere keer bij ons.
- Ik heb mijn allereerst trui nog die ik heb gebreid toen ik 14 jaar was. Met gaten en maat olifant. Grijs met zwarte en rode strepen (beetje gothic was ik wel)
- Ooit heeel vroeger was ik een psychiatrisch verpleegkundige 
- Ik al 18 jaar thuis ben (bewust voor onze kids) en denk dat ik nooit meer voor een baas kan werken omdat ik teveel gewend ben mijn eigen plan te trekken.

Ik vond het idee van Lila zo leuk dat ik OOK een aantal andere leden van het Leuvens Stiksel 'tik':

en


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...