vrijdag 22 oktober 2010

12maanden12projecten Oktober: Jong & Oud

Zoals eerder gezegd was het de afgelopen weken was het dus punniken geblazen voor mijn 12maanden12projecten project. En gelukkig is ie af. Niet dat ik het resultaat enorm mooi vind maar goed het is af en ik heb m'n best weer gedaan voor deze maand. Soms lijken de dingen in je hoofd leuker dan dat ze worden ...............





Inmiddels heb ik ook mohair gekocht in een abfab fuchsia. Het is van Phildar, kidsmohair dus het prikt niet (zo erg). Daarvan ga ik  een poncho te breien voor mijn moeder die de 19e september jarig was. Met die twee paarse knopen die ik op het stoffenspektakel heb gekocht wordt het denk ik  wel wat. Niet dat het een ingewikkeld patroon is hoor maar het zijn 2 flinke lappen die ik moet breien. Streefdatum is 7 november as want dan komen ze hier om Lennard zijn verjaardag te vieren.

Zeg nou zelf:




AbFab kleur toch?!


1 opmerking:

  1. Hoihoi, juist leuk zo'n punniksjaal! Ik heb ook een geheimpje.... ik heb een half jaartje geleden een punnikklosje gekocht op marktplaats, gewoon omdat ik dat vroeger al zo leuk vond...
    groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...