vrijdag 15 oktober 2010

To do's voor de komende weken .................

De lijst is weer groot, te groot en dan weet ik dus niet meer waar ik moet beginnen:

Voor het 12maanden12projecten maak ik een gepunnikte sjaal/kraag, ik heb al ruim 15 meter grijs nu nog de andere kleurtjes.

Voor mijn moeder wil ik een poncho maken. Als ze de post gaat halen heeft ze het vast koud en zo'n poncho is lekker om om te gooien, ook 's avonds trouwens.

Voor mijzelf staat er nog een 'grannysquare' vest op het programma, daarvan heb ik geen patroon en dus zal het er eentje vanmijzelf worden .....................


Niet te vergeten nog wat Amigurumi hondjes voor SHIN en daarnaast wil ik ook een aantal vierkanten gaan maken voor een ander project. Zomaar tussendoor.
Edit: maar ik wacht nog even tot ik het fantastische boek van Jan Eaton in huis heb want, besteld en onderweg, het lijkt me te gek om daarvan wat squares te gaan maken.






En eigenlijk vind ik het wel eens tijd voor een give away maar ik heb geen idee wat mensen leuk vinden. Dus als iemand suggesties heeft? Graag!!

2 opmerkingen:

  1. Voor die give-away: die vilten vogeltjesslinger is erg mooi, en die grijze vierkantjes-babydoek (de kleuren zijn prachtig samen) Of zo 'n aguribumikumidoggie of poes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij jou dus ook een hoop gezeur op je blog. Vervelend hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...