donderdag 30 december 2010

Van uitstel ..........

Ik doe mee met:

komt hopelijk geen afstel. Maar ik stelde het opstellen van mijn uitstel-lijstje al uit. Volgt u nog?
Ik doe weer eens mee aan een nieuw project.


Peachy, nu al bekend als 'die van die lekkere cupcakes' bij 't Stiksel verzon weer iets nieuws. 10 projecten in 2011. En natuurlijk doe ik mee ........................ Het lijkt wel een beetje op de 12maanden12projecten alhoewel daar het thema iedere maand wordt vast gelegd. En trouwens aan deze nieuwe doen zoveel toffe meiden mee dat ik weer niet wil achter blijven natuurlijk.

Maar hier is 'ie' dan toch mijn top 10 lijstje voor 2011:

1. Twee laptop tassen. voor iedere dochter één. (eigenlijk zijn dit er twee maar goed ik vind het een beetje flauw om er dan ook meteen mee weg te lopen)
2. Een feestje organiseren voor de jongens dit voorjaar.
3. Een zomerjurk voor mijzelf maken.
4. Ons 20 jarig huwelijk vieren (in oktober dus nog wel even de tijd om iets te organiseren :)
5. Een winterjas voor mijzelf maken omdat ik nooit eens een echt leuke vind :)
6. Zou ik het durven om een eigen etsy-pagina te beginnen?
7. Weer eens kleding maken voor de jongens. mischien maar wat korte broeken want daarin kunnen ze geen gaten vallen :)
8. Als ze het wil voor de oudste een jurk voor haar 'bal' maken. heb het nog niet echt gevraagd en ik weet niet eens of ze wel gaat :)
9. Mochten we voor de verbouwing gaan dan zal er zo links en rechts aardig geklust moeten worden. In iedergeval krijgen we dan 4 kamers voor de kinderen opnieuw in te richten. Alswel een nieuw bureau annex werkkamer voor mij ................... ik wordt al moe als ik er aan denk :)
10. En tot slot hoop ik dit jaar eens echte 'BagOfJoe' labeltjes te bestellen.

Je ziet aan voornemens geen gebrek. en ik moet dan ook bekennen dat ik er niet veel meer ga hebben. Goede voornemens bedoel ik want daar ben ik een beetje allergisch voor.................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...