vrijdag 31 december 2010

Voor de allerlaatste keer

ga ik het hier nog eens over mijn Secret Santa hebben. Ik had nog geen fotootjes gemaakt omdat de mijne nog niet was afgeleverd.

Hier dan een plaatje van hetgeen ik heb gekregen :) De chocolaatjes zijn al op (er waren er eigenlijk 4 en ik kon nog net een fotootje nemen voordat de rest werd ingenomen). Zoals gezegd een prachtig cadeau van haar


En hier dan mijn pakketje, een slinger met belletjes en gehaakte sterren en een vilten hartje,
een kussenhoes, een sleutelhanger en schrifthoesje en een sjaaltje allemaal voor haar.


Excuses voor de slechte foto's want ze zijn heul snel genomen voordat de bende in de box ging om te versturen. Je kent dat wel deadlines en te laat zijn enzo.

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn die kleurrijke dingen in pilletjesformaat? Ik kan er echt geen naam op plakken.. Zijn het knoopjes?

    Nogmaals, nen dikke merci!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oops, onhandige ik. Dat zijn knoopjes en in het doosje zitten allerschattigste Matruska kralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lucky, lucky you!

    Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...