maandag 3 januari 2011

Weekmenu

Zoals iedere week (alleen niet altijd gepubliceerd wegens geen zin of geen tijd) een weekmenu. Ik stel het menu meestal samen op basis van wat ik in huis heb of wat er in de promo is in de winkel waar ik naar toe zal gaan. Omdat we vaak 1 maal per week naar Beek gaan ( daar zijn een aantal winkels pretig bij elkaar gesitueerd en kan ik voor de nodige Hollandse boodschappen ook mijn aanvullingen doen) vaak op basis van de aanbiedingen van de Albert Heyn. Die kun je namelijk gemakkelijk online vinden en ze hebben er ook nog gelijk allerlei recept suggesties bij. Niet van die ingewikkelde en vaak toch lekker voor de kinderen.

Spitskool oven schotel met mosterd, spekjes en rookworst.

Prei stoemp met ham en kaas

Babi ketjap met groenten en rijst

Groente (bleekselderij, wokgroenten ui en tomatenblokjes) macaroni met tonijn 

Broccoli-courgettesoep met mediterane broodstengels

VeggiGroenteballetjes met paprika/tomatensaus met penne courgette, tuinerwtjes en munt

Ergens is een dagje 'niks' ingebouwd dus dan zal er iets gemakkelijks verschijnen op tafel. En als ik BB erg lief aan kijk gaan we misschien wel naar de pizzeria.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...