zaterdag 28 mei 2011

Wachten

Duurt altijd lang!
Maar 't arme beest moet toch ook nen mand. 


Morgen gaan we Buzz, ons nieuwe hondje halen.


En ik weet niet of  'hij' (onze kater Jappe) daar blij mee gaat zijn ...................



Haar moeten we vooral beschermen. Martientje ons mini-konijntje moest deze week al 'gered' worden van een iets te enthousiaste Deugniet die zijn naam geheel eer aan wilde doen. Na een geslaagde castratie moet hij nu wachten dinsdag dan mag hij weer bij zijn nieuwe vriendinnetje in het buitenkot.


Terwijl ik de foto's trok kwam zij voorbij.


En om alle dieren (lees honden) veilig in de tuin te houden is BB bezig met een afzetting te maken. Misschien moeten we toch ook nog maar het hekje repareren .....................

Morgen hoop ik fotootjes te hebben van onze nieuwe aanwinst. 
We zijn allemaal zo nieuwsgierig hoe het zal zijn.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben zot van honden, altijd ééntje gehad, dus ben ik ook nieuwsgierig, herkenbaar je beestenboel. Hele mooie foto's!
    En veel plezier voor morgen en dikke knuffels ;0)
    Liefs Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mand! Ben benieuwd wat voor schattig hondje daar in gaat liggen. En wat 'n snoepig konijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zeg wat zal het gezellig worden met een nieuw huisgenootje erbij...ben benieuwd.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf gemaakt, die mand?
    Ik zou zo graag iets voor de katjes willen maken... Moest je een tutorial of zo hebben... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...