maandag 12 december 2011

Tevreden

Ik loop zelf al een tijdje rond met een soort van hippie sjaal. Zo een lange van bijna 3 meter met allerlei kleurtjes die eigenlijk veel te fel zijn. Maar ik vind mijn saaie grijze jas onooglijk en wilde dus iets dat het een beetje opfleurde maar niet te tuttig.

Nu ging die sjaal niet onopgemerkt voorbij. Althans niet bij sommigen. Merel, een klasgenootje van Olav vertelde mij iedere dag dat ze ook zo graag zo een sjaal had. En dus maakte de BreiPiet voor haar ook een exemplaar .....................

 wel een beetje opgefrommeld want drie meter fotografeert niet zo gemakkelijk.




En als dank kreeg ik een ongelofelijk lief briefje en een persoonlijk doosje snoepjes. 
Merel je bent een schat!!!!

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...