zondag 1 januari 2012

2012

Als er iets is dat 2011 me geleerd heeft dan is het wel dat ik niet 
gemaakt ben voor swaps, ruils, geheime cadeautjes of vooraf gestelde lijstjes.

Ik wordt er onzeker van. Ga me bedenken of iemand 
het wel leuk vind en mijn maag raakt in een knoop.
Ik voel me als een uitgewrongen vaatdoek en kan niks meer bedenken.


En dat wil ik niet meer. 
Maar ik geef zo graag weg!!
Ik maak graag iemand blij met iets wat ikzelf maakte. 
En dus heb ik besloten dat 2012 voor mij het jaar van de give-aways gaat worden. 
Niet dat ik mij vast ga pinnen op iedere week eentje of iedere maand. 
Nee, het komt gelijk het komt. 

Want anders wordt ik daar weer zot van en
als ik iets wil dit jaar dan is het wel een beetje rust.

Ik wens iedereen een prachtig, creatief en RUSTIG 2012
waarin we onszelf nog meer kunnen ontdekken
en waarin we misschien kunnen stil staan bij
wat we voor anderen kunnen doen of betekenen.

M'n eerste give-away zal die van het vorige jaar nog zijn 
maar de volgende zit al in mijn gedachten ..............

Keep Posted!!

5 opmerkingen:

  1. Ik doe daar ook niet aan mee ....ben ook altijd 'bang' dat iemand het niet leuk vind wat ik geef ....met give aways heb je dat niet ...als iemand het dan niet leuk vind doet ze niet mee...veel gemakkelijker ...

    Kijk uit naar jouw give away :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh helemaal herkenbaar :)

    Ik ga er van de week voor het eerst mee starten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha snap wat je bedoelt.......

    Wens je bij deze ook een fijn nieuw jaar.
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. awel ja, da's heel herkenbaar ! ik blokkeer als ik iets ' moet ' maken. Ik doe dus nooit mee aan swaps ed...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij zijn ten huize Kir nog steeds heel blij met de mutsen die je voor ons maakte, dus hier tover je al twee winters een glimlach op mijn gezicht als ik mijn jongens het huis zie uitgaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...