vrijdag 24 februari 2012

vakantiegevoel

zo'n vakantie is altijd rommelig,
laat opstaan, niks plannen en toch iedere dag druk zijn .....

telkens als ik m'n verf, juf Pietje 
en de stof voor de dag haalde kwam er iets tussen ...........

bijvoorbeeld dat onze hal nog steeds moest worden afgewerkt ................ 
Met 8 deuren en allemaal hoeken zagen we er tegenop ............

maar BB en ik bleken een goed team. ik afsnijden hij  intussen lijmen, 
daarna hij bovenin plakken en snijden
en ik van hetzelfde onderin .............


 volgende stap is het plafond en de muren schilderen 
en dan kan de laatste wand met patroon erin

toch broeide het in mijn hoofd
en het kriebelde in mijn vingers ..................

dus gisterenavond toen de mannen allemaal sliepen
..................................




Gebruikte technieken:
stempelen
sponzen
schilderen
free motion sewing

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...