maandag 12 maart 2012

over vogels en vliegen ...............

deze morgen zagen we twee merels in gevecht. 
LB gaf er schitterend commentaar bij en het leek bijna een boxmatch .................

de vogeltjes zijn ook alweer actief. onze tuin raakt er
het roodborstje durft steeds dichter bij de deur te komen
en de musjes en meesjes kwetteren mijn oren van 't hoofd.

 onze oudste dochter  is toegelaten tot de Flight Academy ..................
een niet zo voor de hand liggende keuze voor een meisje 
maar wel een 'jongensdroom' die uitkwam zullen we maar zeggen :)
en vroeger of later zal ze misschien zelf over vliegen
(we wonen onder de aanvliegroute van Zaventem) 
en hopelijk veilig landen ....................

vliegen en vogeltjes zitten in mijn gedachte en ik
maakte wat ik al een hele tijd wilde doen:
Labels voor Bag of Joe:


Hier vind je hoe ik het deed
(mijn transfer moest je niet in spiegelschrift maken
dus lees goed de gebruiksaanwijzing anders moet je het 2 keer printen zoals ik :)





1 opmerking:

  1. Wat een prachtige labels Esther.
    En wat geweldig voor je (stoere) dochter, gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...