woensdag 28 maart 2012

give away

daar is 'ie' dan!!!

omdat het lente is,

omdat ik beloofd heb

omdat het zonnetje schijnt

omdat het zo vrolijk staat

omdat ik graag iets weggeef

omdat er hier niemand jarig is in maart en het dan zo saai is

omdat ik anders m'n hele huis vol hang met slingers en BB er  gek van wordt

omdat, omdat, omdat ............................

daarom geef ik een bloemenslingertje weg

laat een reactie achter en Lenny B zal een winnaar trekken

 ps Boris heeft een sok in zijn bek, 
ik kreeg zelfs al vragen of dat een onderbroek van mij was .........


De give away is gesloten en de winnaar is bekend ......

Blijf hier kijken want ik geef nog nieuwe give aways :)
dikke knuffel!
Ester

22 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke slinger! Ik ben ook (mini) bloemetjes aan het haken nu, denk ook voor een slinger, maar wil wel een gokje wagen voor deze...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke slinger, daar weet ik hier wel een plekje voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaw, zo vrolijk je post en de slinger ;-)
    Ik doe heel graag mee, zal je linken op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke slinger! Ik ben niet zo snel met haken dus zou ik nooit zelf aan beginnen, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave slinger!! Ik doe graag mee want zo'n slinger mag hier wel ergens hangen!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jippie, ik doe graag mee, ben dol op slingers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha een onderbroek van jou.....nou moe ;)
    Wat een lief gebaar en wat een mooie give-away.....om lentekriebels van te krijgen....nu is mijn dochter in de zomer jarig en dit zal vast super op haar feestje staan.
    Doe dus graag mee.

    Heerlijk hè de lente, laten we de slingers ophangen om dit te vieren ;)

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Omdat ik jouw blog zo leuk vind
    omdat ik jouw give away zo leuk vind
    omdat de zon schijnt

    daarom doe ik graag mee ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. omdat we hier in maart wel verjaardagen hebben
    omdat het hier ook lente is
    omdat we vandaag de moestuin ingezaaid hebben
    omdat het een hele leuke en mooie slinger is
    omdat ik gek ben op give-away,s
    Daarom doe ik mee
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag doe ik mee-omdat je slinger prachtig is-en ik echt niet kan haken. P.S. Je foto's zijn prachtig-een lieve lentegroet van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan echt niet haken, dus doe ik héél graag mee voor deze vrolijke lentenoot :0). We hebben hier ook een sokgeval en af en toe durft ie wel eens een onderbroek uit de was halen, die ze dan heel vrolijk bij mijn bezoek brengt om te aporteren. Ja zo een hond kan je doen blozen :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellige boel daar! haha!

    Ik doe mee! Thanxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die is leuk! Ja gezellig idd, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ben dol op gehaakte slingers ! graag doe ik mee dus !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. k waag ook wel graag een kansje met veel jarigen in het vooruitzicht kunnen we er vast met velen van genieten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voor de slinger wil ik graag meedoen, de hond ook maar de sok hoeft niet echt;-)
    Op mijn blogje ook een give-away (tot morgen)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er gaaf uit! Welk patroon heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. My birthday was in March!
    Beautiful garland!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee! Vind hem superleuk, ik probeer ook bloemetjes te haken, helaas lukt het me nog niet helemaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, kan ik nog meedoen voor deze supertoffe slinger? Op dit moment ben ik zelf ook heel ijverig bloemetjes aan het haken, want dit is zo'n beetje het thema van Fé's lentefeest op 17 mei. Een extra mooie slinger zou een beetje werk verlichten en mijn huis extra mooi versieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk leuk, ik doe graag mee!!!

    Zou de boel hier ook wel lekker opvrolijken!

    Groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...