vrijdag 30 maart 2012

van eieren, paashazen en klokken oftewel 5 paasknutsel ideeën

toen we hier 12 jaar geleden voor het eerst Pasen vierden 
moest ik nog een lesje krijgen. onze dochter kwam thuis 
met het verhaal over de paasklokken en ik geloofde haar niet ...........
klokken die kunnen vliegen??
en dan naar Rome en dan terug komen met eieren??
echt kind dat heb je verkeerd begrepen .....
toen ik dat de volgende morgen op school vroeg en het verhaal werd bevestigd
werd de paashaas verbannen en kwamen de 'klokken' in het gezin



Pasen vind ik een fijne tijd. de lente het samen zijn de chocolat .......
ieder jaar maak ik nieuwe dingen en dit jaar ging ik 
op zoek op het wwweb en vond 5 leuke ideetjes .......







Heb je geen zijn om zelf te knutselen dan kun je nog mee doen met
 m'n give away om een vrolijke slinger te winnen

fijn weekend
Ester

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...