zaterdag 31 maart 2012

spring 'ns in die air

deze morgen zat er een mail in mijn box over 'prayervlaggen'
die zijn vooral bekend bij Boeddhisten en dan ook nog die uit Tibet

vlaggen vol kleur met daarop teksten die de 'omgeving' kracht geven. 
ze hangen omhoog langs de wegen in de Himalaya
hoe harder ze wapperen hoe meer kracht
en gelukkig staat er daar veel wind ............

ik heb zo mijn eigen versie gemaakt.
de eerste is over 'lucht' omdat ik lucht associeer met de zee 
ik houd van de zee, ik mis de zee 
maar  met een gezin dat leeft voor/van de luchtvaart
is 'de lucht' zelf ook iets waar we geen genoeg van krijgen ...........

vandaar dus deze 'AIR' vlag
 het is een mixed media project, 
borduren, naaien en verschillende materialen,
ik wil er graag een hele rij maken 
met vlaggen die er voor mij toe doen

het is leuk eens te bedenken welke woorden er bij je passen
 en waarvan je vindt dat ze er toe 'doen'
welke woorden horen echt bij jou??

fijne zaterdag!
Ester

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...