donderdag 12 april 2012

besmettelijk

nadat de garage opgeruimd was kriebelde het bij BB
z'n gereedschap (weet je nog dat ik zocht naar een waterpas??)
was op z'n zachts gezegd een rommeltje

maar hij beloofde beterschap.
gisteren bij de Action kochten we doorzichtige boxjes (bedoelt voor thee)
en hij stalde al z'n waar uit op de eettafel en begon te sorteren ..........

en nu is het allemaal opgeruimd en overzichtelijk!


ruimen jullie ook regelmatig op of laten jullie het ook te ver oplopen??

opgeruimde groeten
Ester

3 opmerkingen:

  1. ahum...kuch...kuch.... hier zijn we in de garage een best stel rommelkonten..... ;) maar we kunnen het (meestal) wel vinden hoor, hahahaha georganiseerde rommel. maar ik vind t heerlijk als het wel netjes is dus in huis ga ik regelmatig als een bezetene tekeer om alles wat extreem op te ruimen, meestal 1 keer per maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de garage (bij ons gewoon een kotje aan onze carport. Daar kan je geen voet meer zetten. Eens het zomer is, halen we alles buiten, ruim ik eens alles terug op zijn plaats. En kan manlief meteen erna weer alles overhoop halen, en niets terugleggen...
    Maar ik ben wel begonnen met hier en daar enkele kasten op te ruimen. En morgen krijg ik 4 boekenkasten voor in mijn naaikamer. Dus dat staat volgend op mijn lijstje. Maar het enige waar ik tegenop zie, is dat het eerst volledig ontploft voordat het volledig is opgeruimd. (en dan moet ik hard doorzetten om niet volledig op te geven)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij is het momenteel in mijn atelier ontploft, en ik zie een begin,dus zeker niet het einde. De kasten zitten al vol en wegdoen...dat kan ik niet. Heb ik een probleempje?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...